3 największe pytania dotyczące innowacji w edukacji na 2018 r

Marzec 22, 2018 Aktualności

Oto trzy duże, ważne pytania na 2018 r., Których odpowiedzi mają znaczenie nie tylko w nadchodzącym roku, ale także w następnej dekadzie i później.

Czy edukacja jest gotowa na nową falę innowacji?

innowacjaKilka lat temu często denerwowałem przedsiębiorców i inwestorów z branży technologicznej, zwracając uwagę, że ostatnią rzeczą, jakiej chcieli nauczyciele, był inny dziennik online. Powiedziałbym: „Mamy już ich kilka”. Mimo to był to najczęstszy dźwięk, jaki usłyszałem w latach 2009-2011.

Na szczęście ta imitacyjna susza ustąpiła miejsca powodziom innowacji. Inwestycje w K-12 ed tech wzrosły czterokrotnie w latach 2010-2015. Ogromna ilość treści instruktażowych i narzędzi wyprodukowanych w tym okresie zaowocowała wieloma wysokiej jakości ofertami cyfrowymi w takich segmentach jak matematyka, zarządzanie klasą i komunikacja szkolna.

Ale przez ostatnie kilka lat wydawało się, że znów jesteśmy w tyle, ponieważ liczba i wczesna firma znacznie zwolniły tempo. Inwestycje w K-12 ed tech spadły o 40% w 2016 roku.

Istnieją jednak wczesne sygnały, że nowe technologie, takie jak sztuczna inteligencja, rozszerzona i wirtualna rzeczywistość oraz uczenie maszynowe, stwarzają nowe możliwości pogłębienia i przyspieszenia uczenia się uczniów.

Co może pomóc w popychaniu tej fali?

Dwie rzeczy:

  1. Inteligentna, dostępna analiza rynku, która gromadzi i analizuje wiedzę nauczycieli, studentów, naukowców i innych ekspertów w celu zidentyfikowania konkretnych przypadków użycia instruktażowego o wysokim priorytecie, które mogą korzystać z nowych technologii
  2. Edukacja mogłaby korzystać z jednego lub więcej ośrodków badawczo-rozwojowych lub funduszy, które mogłyby spowodować duże, cierpliwe inwestycje w wysiłki mające na celu zastosowanie nowych technologii do konkretnych wyzwań edukacyjnych, które okazały się trudne do rozwiązania przy pomocy istniejących metod instruktażowych. Ta funkcja istnieje w różnych formach w innych sektorach (np. DARPA, Breakthrough Energy, CZ Biohub)

Niektórzy sponsorzy badali możliwość takiego centrum lub funduszu, a 2018 byłby świetnym momentem, aby go zrealizować.

Zwiększone zainteresowanie uczeniem się społeczno-emocjonalnym otworzyło okno innowacji w ciągu ostatnich kilku lat.

Czy to już się zamknęło?Umiejętności pokera również mogą być przydatne.

Szeroka koalicja pedagogów i decydentów politycznych uznaje teraz, że jest zbyt wąska, aby opierać się na wynikach testów jako jedynym wskaźniku sukcesu studentów. Jest to równie bezcelowe, jak mierzenie twoich umiejętności pokerowych poprzez statystyczną analizę twoich zakładów. Mocna podstawa akademicka jest ważna, ale uczniowie potrzebują dodatkowych sposobów myślenia, nawyków i umiejętności, aby odnieść sukces na dłuższą metę. Nowe federalne prawo oświatowe (ESSA) pozwala na poszerzenie zestawu wskaźników dotyczących wyników w szkole, w tym uczenie się społeczno-emocjonalne (SEL).

Organizacje takie jak CASEL pracują w tej dziedzinie od lat, ale w tej dziedzinie brakuje konsensusu, co do których najważniejsze są umiejętności SEL, w jaki sposób wspierać nauczycieli w tworzeniu sprzyjających im środowisk edukacyjnych i jak mierzyć ich rozwój. Ryzykiem w tej dwuznaczności jest to, że podobnie jak wiele innych obiecujących pomysłów dzisiejszy trend może stać się modą jutra.

Nadszedł czas, aby połączyć spójną liczbę umiejętności SEL, które są znaczące, ciągliwe i mierzalne. Ułatwi to mobilizowanie zasobów i wiedzy specjalistycznej, aby podnieść poziom wiedzy w zakresie ocen SEL, narzędzi i praktyk SEL, przetestować je w sposób odpowiedzialny i szeroko rozpowszechnić te najbardziej skuteczne.

Czy nasze ponowne skoncentrowanie się na karierze zawodowej i kształceniu technicznym pobudzi inteligentne inwestycje w celu lepszego przygotowania wszystkich młodych ludzi do przyszłej pracy?

W czerwcu 2017 r. Izba Reprezentantów USA przytłaczająca ponownie wydała upoważnienie do ustawy Perkinsa, tworząc aktualizacje zasad finansowania kariery zawodowej i kształcenia technicznego (CTE). Ustawa zostaje zatrzymana w Senacie. To ustawodawstwo jest największym federalnym programem finansowania dla szkół średnich. Jeśli zostanie zaliczony, może pomóc przyspieszyć starania mające na celu przygotowanie większej liczby studentów do dobrze płatnych prac, które nie wymagają czteroletniego dyplomu. W oddzielnym wysiłku dziesięć państw bierze udział w projekcie „Nowe umiejętności dla młodzieży”, pracując nad połączeniem ich systemów CTE ze stanowiskami dostępnymi w ich stanach.

Jednak prawdziwym wyzwaniem dla innowacji jest przygotowanie dzisiejszych studentów do jutrzejszej gospodarki, a nie tylko do miejsc pracy dostępnych obecnie. Przy prawie 40% miejsc pracy w USA, które prawdopodobnie zostaną poddane ogromnym zmianom z powodu automatyzacji do 2030 r., Musimy zacząć projektować możliwości edukacyjne i rozwojowe dla pracowników, które obniżą prawdopodobieństwo późniejszego ekonomicznego przesiedlenia. Dzisiejsze przedszkola to klasa kończąca rok 2030, więc podczas gdy wyzwanie może wydawać się odległe, jest to dość pilne.edukacji

Teraz nadszedł czas na ponowne przemyślenie CTE w służbie przygotowania wszystkich uczniów do tego, do czego zmierza gospodarka. Tego rodzaju zmiana jest trudna do wykonania dla agencji rządowych na dużą skalę. To właśnie tutaj przedsiębiorcy edukacyjni mogą wnieść ogromny wkład, pomagając szkołom, organizacjom nonprofit i firmom wypróbować nowe partnerstwa, projekty i mechanizmy finansowania. Podwojenie podejść, które pokazują wczesne obietnice i zignorowanie tych, które nie będą tworzyć punkty dowodowe, które można przyjąć szerzej, ponieważ państwa zmieniają swoje systemy CTE, aby nadążać za zmieniającym się charakterem pracy i możliwości.

Każda młoda osoba w Ameryce zasługuje na ukończenie szkoły średniej przygotowanej i zainspirowanej do stworzenia i przeżycia dobrego życia, pełnego możliwości, wyborów, połączenia i znaczenia. Ponieważ odpowiedzi na te trzy pytania ułożą się w nadchodzącym roku, mam nadzieję, że przybliżą nas do realizacji tych aspiracji.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *